تربیت فرزندم

برای تربیت فرزندان خود برنامه داشته باشید

تربیت فرزندم

برای تربیت فرزندان خود برنامه داشته باشید

برای این که جامعه ای سالم و با افرادی با فرهنگ مواجه شویم باید در تربیت فرزندان خود کوشا باشیم

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

بخشی از تحلیل خساپا در بورس، به برنامه های آینده آن مربوط می شود؛ هر چیزی که به آینده شرکت مرتبط است (از چشم انداز تا برنامه های عملیاتی آتی شرکت). برای مثال یکی از چشم انداز های سایپا، رسیدن به جایگاه سه شرکت برتر هلدینگ چند رشته ای می باشد.

اما سایپا در حال حاضر، مدعی برنامه هایی در آینده است که می تواند تحولات بزرگی را رقم بزند. اخیراً سید جواد سلیمانی (مدیر عامل شرکت سایپا) شاهین را یک تحولی در صنعت خودروسازی ایران خواند. وی در مورد ساخت این خودرو گفت: "شاهین بر روی پلتفرم SP100 طراحی شده. سیستم کیفی این خودرو منحصر به فرد بوده و برای اولین بار در کشور و در گروه سایپا به اجرا رسیده است."

وی در مورد داخلی بودن خودروی شاهین تشریح کرد: "حدود 92 درصد از قطعات شاهین، ساخت داخل است. 8 درصد دیگر را فعلاً از کشور های دیگر وارد می کنیم اما برنامه ریزی شده که در سال 1400 تمام قطعات آن، تولید داخل باشند.

جواد سلیمانی خبرهای دیگری نیز در مورد برنامه سایپا در سال 1400 داد. در ابتدای سال 1400 قرار است خودروی "آریا" وارد خط تولید شود. همچنین خودروی "اطلس" نیز در بهار 1400 رونمایی می شود.

مدیر عامل سایپا تأکید کرد: "امیدواریم محصولاتی که در "سایپای نوین" تولید می شوند، مورد استقبال و رضایت مردم و مشتریان قرار بگیرد.

در ادامه به معرفی کامل شرکت سایپا می پردازیم. برای مشاهده و مطالعه انواع تحلیل خساپا در بورس، می توانید به بخش تحلیل این نماد مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۰۰ ، ۱۳:۵۴
ali azad