تربیت فرزندم

برای تربیت فرزندان خود برنامه داشته باشید

تربیت فرزندم

برای تربیت فرزندان خود برنامه داشته باشید

برای این که جامعه ای سالم و با افرادی با فرهنگ مواجه شویم باید در تربیت فرزندان خود کوشا باشیم

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

تحلیل شستا

تحلیل شستا در بورس دغدغه بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار سرمایه است. شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی می‌باشد. این شرکت با نام اختصاری شستا، در فروردین 99 عرضه اولیه خود را عرضه کرد. اما در بازار کنونی ، بسیاری از سرمایه گذاران از این سهام، متضرر شده‌اند و منتظر نویدی از بازگشت نمودار به سمت بالا و مثبت هستند. اما هدف از فعالیت این شرکت چیست؟ این سوال است که کار تحلیل شستا در بورس را سخت میکند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۰۰ ، ۱۵:۵۵
ali azad

خرید کت

 در رابطه با خرید کت و شلوار در این مقاله به نکات مهم در خرید کت و شلوار اشاره خواهیم کرد در ادامه به سوال چگونه کت و شلوار مناسب بخریم پاسخ می‌دهیم اصول انتخاب کت و شلوار را بررسی می کنیم و شما را برای خرید یک کت و شلوار عالی آماده می‌کنیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۰۰ ، ۱۵:۵۳
ali azad

تحلیل فملی

تحلیل فملی در بورس را می‌توان با بررسی صنعت مس در بازارهای جهانی آغاز کرد. در دنیای ماشینی امروز مصرف برق و استفاده از وسایل برقی، افزایش چشمگیری پیدا کرده است. به همین خاطر، تقاضای مس در بازار های دنیا، نسبت به عرضه آن افزایش 5.6 میلیون تنی دارد که برابر با 120 معدن جدید مس می‌باشد. اما نکته اینجاست که ذخایر معدنی مس ظرفیت پاسخ به چنین تقاضایی را ندارد. همین موضوع باعث شد قیمت مس در بازارهای جهان رو به صعود حرکت کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۰۰ ، ۱۵:۵۰
ali azad

تحلیل برکت

تحلیل برکت در بورس، در دوران کرونا مخاطبان بیشتری داشته. گروه دارویی برکت در این برهه حساس تاریخی، خدمات گسترده ای به مردم ایران ارائه داده است. اما این شرکت از کجا پا گرفته است؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۰۰ ، ۱۵:۴۹
ali azad